Nákup koupelny online zvládnete na jedničku!

Online nákupy jsou rychlé a pohodlné, i proto dnes doslova vzkvétají – nejen v období pandemie.  Lidé na internetu pořizují zkrátka všechno. Sháníte právě obklad či dlažbu do koupelny, obýváku, nebo kuchyně či dlažbu na terasu? Také výběr keramických obkladů a dlažeb online z pohodlí a bezpečí domova může být stejně úspěšný jako na kamenné prodejně. Svěřte své představy o dokonalém interiéru či exteriéru specialistům, kteří mají s online prodejem letité zkušenosti. Poradí vám se vším – s designem, s vhodným rozměrem či cenou obkladů a dlažeb. Zodpoví vám veškeré dotazy a poradí i s technickými vlastnostmi obkladů a dlažby. Poskytnou vám spoustu inspirace – fotografie a videa nebo pošlou vzorky produktů zdarma až k vám domů.

Výběr obkladu nebo dlažby přes online centrum představuje moderní řešení 21. století, které vám ušetří spoustu času a energie.

Zákaznice firmy M.B.KERAMIKA toužila po luxusní koupelně v designu a mramoru. Celý nákup koupelny probíhal online. Zákaznice vybírala ze zaslaných fotografií a vzorků dlažby. Vybírala z různých variant z hlediska designu, rozměru, barvy nebo ceny.

Přes online centrum firmy M.B.KERAMIKA již nakoupila obklad či dlažbu do koupelny, obýváku, kuchyně či na terasu i spousta dalších zákazníků. O jejich spokojenosti s online nákupem svědčí i četné recenze na portálech firmy.cz a google.cz. „Vřele doporučuji. Komunikace s odbornou specialistkou byla perfektní, umí poradit. I přes email byla spolupráce bezvadná. Doprava vzorků nebo následně zakoupených obkladů byla zvládnutá na jedničku oproti konkurenci. Dopravce je velice milý a zboží doručí ve stanoveném termínu a hlavně bez vady,“ to jsou slova paní K. Benešové, která napsala recenzi na portál google.cz.

I další ze zákaznic M.B.KERAMIKY si zařídila koupelnu přes internet. Mimo jiné si vybrala dlažbu imitující beton v zelené barvě.

Jak probíhá celý proces výběru a nákupu od začátku až do konce? Co zákazník, to jiné představy a požadavky. Proto je modelových případů celá řada. My vám představíme, jak vše přibližně probíhá, na 2 příkladech, tedy když si zákazník zpočátku přeje poradit: 1. s designem koupelny, 2. ptá se na podrobnosti k vybranému produktu

  1. Zákazníkovi se líbí koupelny v designu dřeva, potřebuje poradit s výběrem vhodných produktů

Zákazník právě shání obklady do koupelny v designu dřeva. Tak napíše na online chat společnosti M.B.KERAMIKA. Online specialistka mu ihned odpoví. Zákazník si přeje mluvit se specialistkou po telefonu, ona důkladně analyzuje jeho potřeby: jakou barvu obkladu si přeje, jaký rozměr, jestli by obklad v dekoru dřeva rád zkombinoval i s jiným obkladem či dlažbou, jaké jsou jeho představy o ceně a podobně. Na základě rozhovoru mu pak specialistka na e-mail zasílá fotografie – vizualizace či realizace koupelen zákazníků, aby si zájemce o koupelnu mohl představit, jak konkrétní obklady imitující dřevo vypadají v ploše.

I takto může vypadat vaše koupelna, kterou pořídíte online. Specialisté online centra vám doporučí hodnou dlažbu v dekoru dřeva nebo v jiném designu. A poradí také třeba s tím, jak do malé koupelny napasovat umyvadlo, vanu i sprchový kout.

Zákazník si prohlíží zaslané fotografie a pak se specialistkou ještě detailněji rozebírá svoje představy, na e-mail dostane další fotografie koupelen i s cenami konkrétních produktů. Obdrží také videa a odkazy na články na webu firmy. Po několika dnech či týdnech se zákazník rozhodne a pro svou koupelnu si vybere konkrétní obklad v imitaci dřeva. Online specialistka mu koupelnu předběžně nacení dle zaslaného plánku. Zákazník ještě požádá o zaslání vzorku obkladu k němu domů, aby se mohl přesvědčit, jestli je obklad stejně hezký jako na fotografiích či ve videu. Poté mu specialistka nechá vypracovat vizualizaci koupelny. Následuje finální cenová nabídka, v níž se zohlední množstevní sleva a zajištění dopravy až k zákazníkovi domů.

Další zákazník se rozhodl zkombinovat v koupelně dlažbu v imitaci dřeva s dlažbou imitující beton.
  1. Zákazník si na webu firmy našel konkrétní produkt, jako například dlažbu v imitaci betonu a ptá se na technické vlastnosti nebo cenu

Zákazník si prohlížel stránky společnosti, kde ho zaujal konkrétní typ dlažby imitující beton. Napíše na online chat a chce znát cenu produktu za metr čtvereční. Online specialistka mu sdělí cenu. Zároveň se zákazníka zeptá, kam dlažbu potřebuje a poradí, jestli má odpovídající technické vlastnosti pro daný typ interiéru či exteriéru. Zákazník žádá o doporučení i jiných typů dlažeb v designu betonu v různých cenách. Specialistka analyzuje jeho potřeby, na základě kterých mu na e-mail posílá fotografie – vizualizace i realizace zákazníků, aby si zájemce mohl představit, jak dlažba vypadá v ploše.

Následně už má všechno podobný spád jako v bodu 1, kdy se zákazník ptal na design.

Moderní jsou dnes také obkladačky a dlažba do koupelny v imitaci cementové stěrky v jemných barvách. Obklad a dlažbu Terra má M.B.KERAMIKA skladem k okamžitému odběru za vynikající cenu.

 

Online můžete nakoupit také třeba keramickou dlažbu či obklady do obýváku propojeného s kuchyní.

Chtěli byste získat spoustu inspirace pro vaši koupelnu? Podívejte se na koupelny inspirace.

Řadu obkladů a dlažeb má M.B.KERAMIKA skladem k okamžitému odběru za bezkonkurenční ceny na našem trhu, další jsou na objednání s dodáním do tří týdnů. Online specialisté vám také ke koupelnovým obkladům doporučí vhodnou dlažbu,  a také vybavení – koupelnový nábytek, umyvadlo, vanu, sprchový kout, WC, baterie či dekorace, doplňky a další příslušenství.

V online centru vám poradí také třeba to, jaká dlažba je vhodná do interiéru i exteriéru.

 

I takto může vypadat vaše koupelna pořízena přes online centrum. Na obrázku je keramická imitace betonu.

Shrnutí: Jakých je 5 největších výhod komunikace se specialisty z online centra?

  1. Možnost takřka nepřetržitého kontaktu. Online specialisté jsou připraveni poradit vám v pracovní dny až do 21:30, v sobotu a v neděli od 16:00 do 21:00.
  2. Mnoho možností vzájemného komunikování. Jako prvotní forma komunikace je nejrychlejším řešením online chat. Vše konzultovat můžete také, samozřejmě, i po telefonu, přes e–mail nebo video hovor.
  3. Věnují se vám výhradně speciálně vyškolení pracovníci. Online specialisté nejsou zákaznickou podporou, ale opravdoví odborníci tělem i duší. Pravidelně se školí a dokonale znají sortiment a jeho vlastnosti tak, aby vám byli schopní se vším poradit.
  4. Komunikace vám ušetří spoustu času. Nebudete muset, jak se říká, „běhat po všech čertech.“ V online centru získáte veškerou inspiraci i odpovědi na všechny dotazy.
  5. I po několikaměsíčním výběru se dočkáte trpělivého jednání. Stalo se vám někdy, že když jste vybírali dlouho, ztrácel s vámi prodejce trpělivost? V M.B.KERAMICE se vám to nestane. V online centru pracují srdcaři, kteří vám budou vždy trpělivě naslouchat a pomáhat. Jsou zvyklí na to, že někteří zákazníci si vyberou rychle, další potřebují vybírat koupelnu, obývák či ložnici podstatně delší dobu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *